AFRICA TWINJaunums
Cena no 14990 €
2024 CRF1100 AFRICA TWIN
TAGAD ARĪ AR SHOWA ELEKTRISKO PIEKARI
Africa Twin ir pilnveidojies. Vieglāks, jaudīgāks un pārpilns moderno tehnoloģiju, gan pats Africa Twin, gan tā brālis “Adventure Sports” ir rūpīgi uzlaboti – ar vēl izteiktākām identitātēm –, lai braucējiem sniegtu visoptimālāko aprīkojumu, dodoties ikvienā Patiesā Piedzīvojumā no bezceļu takas līdz maratonam šķērsām visam kontinentam.
Rāmis un motors
Eiropā sagaidāms jau 2019. gadā, Africa Twin tagad būs aprīkots ar jaunu, Euro5 atbilstošu 1084 cm3 paralēlo divcilindru motoru (no 998 cm3). Motoram veikti visaptveroši uzlabojumi, ieskaitot vārstu atvērumu regulēšanu, alumīnija cilindru čaulas un jaunu izplūdes kontroles vārstu, lai nodrošinātu vēl jaudīgāku veiktspēju un vienlaikus apmierinātu stingrās jauno Euro5 noteikumu prasības 2020. gadam. Maksimālā jauda palielināta par 7% līdz 75 kW pie 7500 apgr./min ar maksimālo griezi, kas palielināta par 6% līdz 105 Nm pie 6250 apgr./min, savukārt motors saglabājis zīdaini vienmērīgo jaudas un griezes padevi un izteiksmīgo “pulsāciju”.
Jaudu savalda jaunais rāmis ar alumīnija apakšrāmi, kas ir pieskrūvēts, nevis piemetināts pie galvenā rāmja. Pilnīgi jaunā, vieglā alumīnija svārstsvira ir tāda paša dizaina kā CRF450R motokrosa motociklam vēl labākai aizmugurējā riteņa saķerei un brauciena sajūtām.
Elektronika un mērinstrumentu panelis
Visaptverošais elektronikas aprīkojums, ko pārvalda jauns 6-Axis IMU, ietver Ride by Wire un Honda selektīvo vilces kontroli (HSTC), kā arī jaunas funkcijas, tostarp kruīza kontroli, līkumu izbraukšanas ABS, Wheelie Control, Rear Lift Control funkcijas un ārkārtas bremzēšanas signāllukturus. Ir pieejami seši braukšanas režīmi: četriem ir iepriekš iestatīti jaudas, motora bremzēšanas un ABS parametri dažādiem braukšanas scenārijiem: Tour, Urban, Gravel un Off-road; un divi lietotāja režīmi, kas ļauj braucējam pašam iestatīt šo parametru kombinācijas.
CRF1100L Africa Twin ir aprīkots ar 6,5” TFT daudzfunkcionālo skārienekrāna displeju standarta aprīkojumā. Uz viegli lietojamā, gludā un šaurā ekrāna attēlotās informācijas līmeni var noregulēt pēc braucēja vēlmēm; informācija tiek attēlota skaidri un precīzi, nolasāma vienā acu uzmetienā jebkurā diennakts laikā. TFT skārienekrāns ir savietojams ar Apple Carplay®, kas ļauj braucējam saņemt ceļa norādes, zvanīt, saņemt ziņas un klausīties mūziku caur tālruņa aplikācijām.
Komforts
Vēl vairāk uzlabojot tā autentiskās spējas apvidus apstākļos, jaunais CRF1100L Africa Twin ir vēl šaurāks, ar jaunu, satriecošu rallija stila virsbūvi, šaurāku degvielas tvertni un par 40 mm šaurāku sēdekli, regulējamu starp 850 mm vai 870 mm.
Zemais vējstikls ļauj braucējam brīvi kustēties uz priekšu un atpakaļ, sēdus vai stāvus; kompaktie roku sargi un motora sargs papildina izteiksmīgo izskatu, vienlaikus palīdzot kopējam svara samazinājumam par 5 kg. 10% jaudas:svara attiecības palielinājums nodrošina jauna līmeņa dinamisko veiktspēju.
Dubultā sajūga transmisija
Honda Eiropā ir pārdevuši vairāk nekā 100 000 ar DCT aprīkotus motociklus, kopš sistēma – joprojām unikāla motociklu nozarē – pirmoreiz kļuva pieejama 2009. gadā kā papildaprīkojums VFR1200F, un aptuveni puse Africa Twin pircēju to izvēlējās sev.
Pēdējo desmit gadu laikā sistēma ir nemitīgi pilnveidota. Jaunā Africa Twin DCT sistēmas “līkuma pamanīšanas” funkcija tiek darbināta ar IMU palīdzību, kas ļauj piemērot vēl dabiskāku pārslēgšanos, braucot automātiskajos D vai S režīmos.
Tehniskie dati | AFRICA TWIN MT Jaunums | AFRICA TWIN DCT Jaunums | AFRICA TWIN MT ES Jaunums | AFRICA TWIN DCT ES Jaunums |
---|---|---|---|---|
Motora tips | Šķidrumdzeses 4 taktu 8 vārstu paralēls divcilindru | |||
Darba tilpums | 1084 сm³ | |||
Maksimālā jauda | 100.5 zs (75 kW) pie 7500 apgr./min | |||
Maksimālais griezes moments | 112 Nm pie 5500 apgr./min | |||
Degvielas padeves sistēma | PGM-FI elektroniskā iesmidzināšana | |||
Starters | Elektriskais | |||
Pārnesumkārba | 6-pārnesumi MT | 6-pārnesumi automātiskā DCT | 6-pārnesumi MT | 6-pārnesumi automātiskā DCT |
Piedziņa / Galvenais pārnesums | Ķēde ar blīvgredzeniem | |||
Garums | 2330 mm | |||
Platums | 960 mm | |||
Augstums | 1485 mm | |||
Sēdekļa augstums | 850/870 mm | |||
Klīrenss | 250 mm | |||
Degvielas tvertnes tilpums | 18.8 L | |||
Balstiekārta priekšējā | 45 mm teleskopiskā dakša, gājiens 230 mm, regulējama | SHOWA EERA teleskopiskā 45mm invertā kārtridž tipa ar regulējamu atsitienu un stingrību. 230mm gājiens | ||
Balstiekārta aizmugurējā | Viena amortizātora,Pro-Link, gājiens 220 mm | SHOWA gāzes amortizators ar EERA. 220mm gājiens | ||
Priekšējā riepa | 90/90 R21 bezkameras | |||
Aizmugurējā riepa | 150/70 R18 bezkameras | |||
Priekšējās bremzes | Divu 310mm disku hidrauliskās bremzes, ABS | |||
Aizmugurējās bremzes | 256mm hidrauliskās disku bremzes, ABS | |||
Svars | 231 kg | 242 kg | 233 kg | 244 kg |
CO2 izmeši (g/km) | 114 g/km | |||
Degvielas patēriņš (l/100km) | 4.9 L/100km | |||
Mērinstrumentu panelis | TFT skārienjūtīgs | |||
Uzlādes ligzda | USB / 12V | |||
Apgaismojums | LED | |||
Krāsa | Sarkana, Balta trīskrāsu, Melna matēta | |||
Cena | 14 990 € | 16 190 € | 16 890 € | 18 090 € |