CRF300L RALLY ABS

Krāsas
  • EXTREME RED

Cena 7452 €

2024 CRF300L Rally ABS

• Jauns garākas takts 286 cm3 dzinējs rada par 10% lielāku jaudu un par 18% lielāku griezi
• Par 4 kg mazāka pašmasa nozīmē 13% uzlabojumu jaudas un svara attiecībā
• Jauns rāmis, garāka gājiena balstiekārta, augstāks klīrenss, pārskatīta stūres ģeometrija un braukšanas pozīcija uzlabo vadāmību apvidū un veiklību
• Jauni, precīzi LCD displeji abiem modeļiem
• Papildus 2,7 l degvielas ietilpība CRF300 RALLY, kā arī paaugstināts komforts tālos braucienos un pazemināts sēdekļa augstums

CRF250L, kas visā Eiropā tika izlaists 2012. gadā, ir klusi un konsekventi pierādījis vieglās, divējādas darbības formulas visaptverošo vērtību un pievilcību. 2017. gadā tam pievienojās CRF250 RALLY, kas demonstrēja “tieši no Dakaras” izskatu un koncentrējās uz lielākas distances piedzīvojumiem.  2021. modeļu gadā tiek veikti ievērojami jauninājumi abiem motocikliem, ko atbalsta jauns, lielākas jaudas dzinējs, kas tagad ir uzstādīts ievērojami vieglākā šasijā, nodrošinot ievērojamu 13% uzlabojumu jaudas un svara attiecībā.

286 cm3, EURO5 atbilstošais, ar šķidrumu dzesējamais DOHC 4 vārstu viena cilindra dzinējs rada maksimālo jaudu 20,1 kW pie 8500 apgr./min, un, pateicoties garākai taktij, pilnībā par 18% lielāku maksimālo griezi 26,6 Nm pie 6500 apgr./min (no 18,2 kW pie 8500 apgr./min un 22,6 Nm pie 6750 apg./min). Dzinēja “elpošana” ir uzlabota, pateicoties jaunajam ieplūdes laikam un pārskatītajai gaisa ieplūdes un izplūdes sistēmai. Īsākas pirmo piecu pārnesumu attiecības pastiprina palielinātā griezes momenta un jaudas priekšrocības, savukārt 6. ir garāks, lai atvieglotu kreisēšanu lielā ātrumā. Palīg-/slīdošais sajūgs tagad pārvalda aizmugurējo riteni un piedāvā par 20% mazāku slodzi uz sviru.

Pārveidots tērauda daļēji dubultais rāmis, alumīnija kronšteins un apakšējais jūgs ir galvenie 4 kg svara zaudēšanas faktori, un tiem ir pārskatīts stingrības līdzsvars ar lielāku sānu elastību, lai nodrošinātu labāku atgriezenisko saiti un sajūtas. Stūres ģeometrija ir detalizēti pielāgota līdzās garāka gājiena balstiekārtai (10 mm priekšā/20 mm aizmugurē CRF300L un 10 mm priekšā CRF300 RALLY) un paaugstinātam klīrensam.

885 mm CRF300 RALLY platais, ar gumijām uzstādītais sēdeklis tagad ir par 10 mm zemāks; degvielas tvertnes tilpums palielināts par 2,7 l līdz 12,8 l. Stūrē ir iekšējie atsvari, lai samazinātu vibrāciju, kāju kāpšļi ir papildināti ar gumijas ieliktņiem, savukārt LED indikatori tagad ir uzstādīti elastīgi, lai nodrošinātu izturību.

Kopumā CRF300L un CRF300 RALLY joprojām ir ārkārtīgi praktiski, visu spējīgi, divējāda lietojuma motocikli pēc sākotnējās formulas. Un, pateicoties visiem 2024. gada uzlabojumiem, tie ir vairāk nekā jebkad gatavi jebkuram izaicinājumam – no tuvākās apkaimes līdz ceļojumam apkārt pasaulei.

 Tehniskie dati
Motora tipsŠķidrumdzeses 4-taktu 4-vārstu DOHC viencilindra
Darba tilpums286 cm³
Maksimālā jauda26.9 zs (20.1 kW) pie 8500 apgr./min
Maksimālais griezes moments26.6 Nm pie 6500 apgr./min
Degvielas padeves sistēmaPGM-FI elektroniskā iesmidzināšana
StartersElektrisks
Pārnesumkārba6-pārnesumi MT
Piedziņa / Galvenais pārnesumsĶēde
Garums2230 mm
Platums920 mm
Augstums1415 mm
Sēdekļa augstums885 mm
Klīrenss275 mm
Degvielas tvertnes tilpums12.8 L
Balstiekārta priekšējā43 mm apgrieztā teleskopiskā dakša
Balstiekārta aizmugurējāPROLINK
Priekšējā riepa80/100 R21
Aizmugurējā riepa120/80 R18
Priekšējās bremzesViens disks ar diametru 296 mm
Aizmugurējās bremzesViens disks ar diametru 296 mm
Svars153 kg
CO2 izmeši (g/km)73 g/km
Degvielas patēriņš (l/100km)3.0 l/100km
Mērinstrumentu panelisLCD
Uzlādes ligzdaPapildaprīkojumā
ApgaismojumsLED
KrāsaSarkana
Cena7 452 €
atpakaļ

Aktuāli