CRF300L ABS
Cena no 5 800 € 6 100 €
2024 CRF300L ABS
• Jauns garākas takts 286 cm3 dzinējs rada par 10% lielāku jaudu un par 18% lielāku griezi
• Par 4 kg mazāka pašmasa nozīmē 13% uzlabojumu jaudas un svara attiecībā
• Jauns rāmis, garāka gājiena balstiekārta, augstāks klīrenss, pārskatīta stūres ģeometrija un braukšanas pozīcija uzlabo vadāmību apvidū un veiklību
• Jauni, precīzi LCD displeji
CRF250L, kas visā Eiropā tika izlaists 2012. gadā, ir klusi un konsekventi pierādījis vieglās, divējādas darbības formulas visaptverošo vērtību un pievilcību. 2017. gadā tam pievienojās CRF250 RALLY, kas demonstrēja “tieši no Dakaras” izskatu un koncentrējās uz lielākas distances piedzīvojumiem. 2021. modeļu gadā tiek veikti ievērojami jauninājumi abiem motocikliem, ko atbalsta jauns, lielākas jaudas dzinējs, kas tagad ir uzstādīts ievērojami vieglākā šasijā, nodrošinot ievērojamu 13% uzlabojumu jaudas un svara attiecībā.
286 cm3, EURO5 atbilstošais, ar šķidrumu dzesējamais DOHC 4 vārstu viena cilindra dzinējs rada maksimālo jaudu 20,1 kW pie 8500 apgr./min, un, pateicoties garākai taktij, pilnībā par 18% lielāku maksimālo griezi 26,6 Nm pie 6500 apgr./min (no 18,2 kW pie 8500 apgr./min un 22,6 Nm pie 6750 apg./min). Dzinēja “elpošana” ir uzlabota, pateicoties jaunajam ieplūdes laikam un pārskatītajai gaisa ieplūdes un izplūdes sistēmai. Īsākas pirmo piecu pārnesumu attiecības pastiprina palielinātā griezes momenta un jaudas priekšrocības, savukārt 6. ir garāks, lai atvieglotu kreisēšanu lielā ātrumā. Palīg-/slīdošais sajūgs tagad pārvalda aizmugurējo riteni un piedāvā par 20% mazāku slodzi uz sviru.
Pārveidots tērauda daļēji dubultais rāmis, alumīnija kronšteins un apakšējais jūgs ir galvenie 4 kg svara zaudēšanas faktori, un tiem ir pārskatīts stingrības līdzsvars ar lielāku sānu elastību, lai nodrošinātu labāku atgriezenisko saiti un sajūtas. Stūres ģeometrija ir detalizēti pielāgota līdzās garāka gājiena balstiekārtai (10 mm priekšā/20 mm aizmugurē CRF300L) un paaugstinātam klīrensam.
CRF300L svaigajam, asajai virsbūvei ir plānāka 7,8 l degvielas tvertne un sēdeklis, kā arī jauns, viegli nolasāms pozitīvs LCD instrumentu displejs. Arī braukšanas pozīcija ir uzlabota, lai veicinātu vieglākas stūres manevrēšanas iespējas, – stūre ir nedaudz atvilkta, kāju kāpšļi nolaisti zemāk un pārvietoti uz aizmuguri. Sēdekļa augstums palielināts par 5 mm līdz 880 mm.
Kopumā CRF300L un CRF300 RALLY joprojām ir ārkārtīgi praktiski, visu spējīgi, divējāda lietojuma motocikli pēc sākotnējās formulas. Un, pateicoties visiem 2023. gada uzlabojumiem, tie ir vairāk nekā jebkad gatavi jebkuram izaicinājumam – no tuvākās apkaimes līdz ceļojumam apkārt pasaulei.
Tehniskie dati | |
---|---|
Motora tips | Šķidrumdzeses 4-taktu 4-vārstu DOHC viencilindra |
Darba tilpums | 286 cm³ |
Maksimālā jauda | 26.9 zs (20.1 kW) pie 8500 apgr./min |
Maksimālais griezes moments | 26.6 Nm pie 6500 apgr./min |
Degvielas padeves sistēma | PGM-FI elektroniskā iesmidzināšana |
Starters | Elektriskais |
Pārnesumkārba | 6-pārnesumi |
Piedziņa / Galvenais pārnesums | O-ring ķēde |
Garums | 2230 mm |
Platums | 820 mm |
Augstums | 1200 mm |
Sēdekļa augstums | 880 mm |
Klīrenss | 285 mm |
Degvielas tvertnes tilpums | 7.8 L |
Balstiekārta priekšējā | 43 mm apgrieztā teleskopiskā dakša |
Balstiekārta aizmugurējā | PROLINK |
Priekšējā riepa | 80/100 R21 |
Aizmugurējā riepa | 120/80 R18 |
Priekšējās bremzes | 256 mm bremžu disks |
Aizmugurējās bremzes | Viens disks ar diametru 220 mm |
Svars | 142 kg |
CO2 izmeši (g/km) | 73 g/km |
Degvielas patēriņš (l/100km) | 3.1 l/100km |
Mērinstrumentu panelis | LCD |
Uzlādes ligzda | Papildaprīkojumā |
Apgaismojums | LED |
Krāsa | Sarkana, Pelēka |
Cena | |
Cena ar atlaidi | 5 800 € |