Honda CRF450R
Cena 10376 €
2024 HONDA CRF450R
2022. gadam ikviena CRF450R detaļa ir jauna, izņemot riteņus un dzinēju, un visaptverošus atjauninājumus ietekmējušas tieši zināšanas, kas gūtas, izstrādājot Tima Gajsera HRC 2019. gada čempionātā uzvarējušo CRF450RW motociklu. Jaunais rāmis un aizmugurējā dakša, kā arī izmaiņas ģeometrijā un balstiekārtā ietaupa svaru un ievērojami uzlabo pagriezienu izbraukšanu. Dzinējs saņēmis ieplūdes/izplūdes gāzu sistēmas uzlabojumus, jaunu dekompresijas sistēmu un vienu izplūdes trokšņa slāpētāju, lai uzlabotu un izlīdzinātu gaitu zemos- vidējos apgriezienos. Lielāks hidrauliskais sajūgs nodrošina labāku kontroli ar vieglāku sviras spiedienu. Kompaktākas plastmasas detaļas un mazāks sēdekļa bloks palielina kustības brīvību.
2022. gada CRF450R modelis saņēmis plašu uzlabojumu klāstu izstrādes tēmas ”žiletes asuma pagriezienu izbraukšana” ietvaros. Pirmkārt, tas ir par 2 kg vieglāks, pateicoties pārskatītajam rāmim un apakšrāmim. Jaunā rāmja un aizmugures dakšas stingrības līdzsvars apvienojumā ar stingrāku šasijas ģeometriju, paaugstinātu klīrensu un balstiekārtas izmaiņām ir vērsti uz optimālu veiktspēju pagriezienos. Mācības, kas gūtas no Tima Gajsera uzvaras 2019. gada čempionātā, mazina braucēja nogurumu, ļaujot visa spēju diapazona entuziastiem konstanti optimizēt savus apļa laikus.
Arī dzinējs ir guvis labumu no HRC zināšanām, pievēršot lielu uzmanību griezes momentam zemā un vidējā apgriezienu diapazonā. Dekompresors ir pārvietots, gaisa filtra tilpums ir palielināts, droseles korpuss un izplūdes atveres ir pārveidotas. Izplūdes gāzu caurule ir jauna, un viens trokšņa slāpētājs aizstāj dubulto trokšņa slāpētāju.
Lielāka tilpuma hidrauliskajam sajūgam ir vēl vieglāka sviras darbība, savukārt citi svara samazināšanas paņēmieni ir mazāks degvielas sūknis un optimizēts magnija cilindra galvas vāks. Arī jaunās plastmasas detaļas ir vieglākas un plānākas, lai vairotu braucēja brīvību, un sēdekļa aizmugure ir mazāka un zemāka. Galvenos atjauninājumus noslēdz jaunā, izteiksmīgā, pilnīgi sarkanā krāsu grafika.
Tehniskie dati | |
---|---|
Motora tips | Šķidrumdzeses 4-taktu 4-vārstu SOHC viencilindra |
Darba tilpums | 449.7 cm³ |
Maksimālā jauda | 55.3 zs (41.3 kW) pie 9500 apgr./min |
Maksimālais griezes moments | 50 Nm pie 7500 apgr./min |
Degvielas padeves sistēma | PGM-FI elektroniskā degvielas iesmidzināšana |
Starters | Elektrisks |
Pārnesumkārba | 5-pārnesumi |
Piedziņa / Galvenais pārnesums | #520 ķēde |
Garums | 2182 mm |
Platums | 827 mm |
Augstums | 1267 mm |
Sēdekļa augstums | 965 mm |
Klīrenss | 336 mm |
Degvielas tvertnes tilpums | 6.3 L |
Balstiekārta priekšējā | SHOWA 49 mm apgrieztā teleskopiskā dakša |
Balstiekārta aizmugurējā | Prolink viena amortizātora |
Priekšējā riepa | 80/100-21 |
Aizmugurējā riepa | 120/80-19 |
Priekšējās bremzes | 260 mm bremžu disks |
Aizmugurējās bremzes | 240 mm bremžu disks |
Svars | 105.8 kg |
CO2 izmeši (g/km) | 96 g/km |
Krāsa | sarkana |
Cena | 10 376 € |